Vasarinės Dunlop SP SPORT MAXX R19
161.87 €
Išparduota

Prekės kodas: 908.606

235/55R19 101 VEC71
255/45R19 100 V MOFC71
235/50R19 99 V MOCF70
255/45R19 100 VFC71
255/30R19 91 Y XLEB69
225/35R19 88 Y XLFB68
275/55R19 111 VEC70
235/55R19 101 VEC72
235/50R19 99 VFC70
275/30R19 96 Y XLEB70
Padangos raštas:Kryptinė
Padangos tipas:Nedygliuota

"SP SPORT MAXX" 

Didžiausias sukibimas ir valdymas, didžiausias važiavimo malonumas. Skirta galingiems sportiniams automobiliams.

  • Išskirtinis valdymas važiuojant sausa ir šlapia danga
  • Puikus stabdymo ir greitėjimo efektyvumas
  • Didelis atsparumas slydimui vandens paviršiumi
  • Stabilumas ir komfortas

Pagrindiniai pranašumai.

 

Išskirtinis valdymas važiuojant šlapia ir sausa danga:

Išskirtinis valdymas važiuojant sausa ir šlapia danga

Išskirtinį efektyvumą "SP Sport Maxx" leidžia pasiekti "Dunlop Touch" technologija.

Slėgis tolygiai paskirstomas visoje padangoje, daugiau gumos susiliečia su

važiuojamosios dangos paviršiumi. Posūkio pradžia yra tolygi ir suteikia

daugiau laiko pajausti kelią bei prireikus reaguoti.

 

 

 

Puikios stabdymo ir greitėjimo savybės:

Puikios stabdymo ir greitėjimo savybės

Lenktynių trasoje išbandytas gumos mišinys suteikia geresnį sukibimą važiuojant

sausais ir šlapiais keliais. Greitėjimas tampa spartesnis, sutrumpėja stabdymo laikas.

Patvarus gumos mišinys yra ilgalaikis ir leidžia nuvažiuoti didesnį atstumą.

 

 

 

Didelis atsparumas slydimui vandens sluoksniu:

Didelis atsparumas slydimui vandeniu

"SP Sport Maxx"  padangos puikios esant drėgnam orui.  Specialios protektoriaus

sritys greitai išstumia vandenį iš po padangos ir sumažina slydimo pavojų

važiuojant permirkusiais keliais.

 

 

 

Stabilumas ir komfortas:

Stabilumas ir komfortas

Mėgaukitės tolygiu ir tiksliu vairavimu važiuodami dideliu greičiu. Tai užtikrina

stabili centrinės briaunos konstrukcija. Protektoriaus raštas sumažina

triukšmą, todėl važiavimą padaro tylesniu ir patogesniu.

 

 

 

 

 

Technologijos.

 

Daugiaspindulis protektoriaus raštas (MRT) :

 

MRT konstrukcijoje naudojama dešimt skirtingų rašto spindulių, o tai pagerina tikslumą.

Slėgis labai gerai paskirstomas visame sąlyčio su keliu paviršiumi plote. Rezultatas - tikslenė

reakcija, nes padanga sklandžiai pereina iš tiesios trajektorijos į posūkį.

 

Pranašumai: daug geresnis padangos paviršiaus sąlytis su kelio danga visomis važiavimo

sąlygomis; puikus valdymas šlapiame ir sausame kelyje; geresnis valdymas

sukant.

 

 

Speciali padangos briaunos sistema:

 

Sustiprina padangos jungtį su ratlankiu, todėl gerėja vairavimo tikslumas. Speciali padangos

briaunos sistema, pagerina kontrolę ir užtikrina geresnį ryšį su keliu.

 

Pranašumai: geresnis ryšys su keliu, geresnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas.

 

 

Maksimali ratlankio briaunos apsauga (MFS):

 

Ratlankio briaunos apsaugos sistema. MFS sistema apsaugo ratlankio briauną, nes visą

padangos apskritimą dengia guminis kraštas, apsaugantis ratlankio briauną. Tai tarsi

apsauginė zona sušvelninanti smūgius.

 

Pranašumai: apsaugo brangaus lydinio ratlankius, kad jie nesusibraižytų į šaligatvio bordiūrą.

 

 

Vientisa juosta (VLB):

 

Hibridinio sluoksnio technologija, užtikrinanti itin mažą deformaciją važiuojant dideliu greičiu.

 

Pranašumai: itin geras stabilumas važiuojant dideliu greičiu; tolygus dėvėjimasis.

 

 

 

Dvigubas silicio mišinys:

 

Šis mišinys pagerina greitėjimą ir mažina dėvėjimąsi bei pleišėjimą.

 

Pranašumai: puikus stabdymo ir greitėjimo efektyvumas; nepriekaištingas valdymas vasaros

ir rudens keliuose; didelis sukibimas; atsparumas dėvėjimuisi. 

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/sp-sport-maxx/


Gamintojas:

Bendrovė „Dunlop“ yra viena iš pirmaujančių pasaulyje padangų gamintojų, kuri tobulina, gamina ir parduoda lengvųjų bei komercinių automobilių ir motociklų padangas.

Tarp galingų automobilių ir motociklų mėgėjų „Dunlop“ yra užsitarnavusi nepriekaištingą reputaciją. Turėdama didžiulę patirtį sportinių automobilių ir motociklų lenktynių srityje ir įspūdingą pergalių lenktynių trasose skaičių „Dunlop“ naujoviškas padangų technologijas gali pritaikyti kasdien važinėti skirtose padangose. „Dunlop“ tikslas yra iki maksimumo padidinti vairavimo malonumą. Naujausiomis technologijomis puikios eksploatacinės savybės ir patvarumas užtikrinami visiems automobilių bei motociklų vairuotojams. Nauja „Dunlop“ technologija „Touch Technology“ atspindi bendrovės požiūrį į produktų tobulinimą: „Dunlop“ padangos suteikia vairuotojams geresnį kelio pojūtį, geresnę atsakomąją reakciją, geresnį valdymą ir didesnį vairavimo malonumą.

„Dunlop“ yra viena iš pasaulyje pirmaujančių gamintojų, gaminančių į originalų gamyklinį komplektą įeinančias padangas aukštos ir aukščiausios klasės automobiliams. Daugelis prestižinių automobilių gamintojų „Dunlop“ padangas montuoja kaip standartą. Tarp jų - „Alfa Romeo“, „Audi“, AMG, „Aston Martin“, BMW, „Honda“, „Jaguar“, „Mercedes-Benz“, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Opel“/„Vauxhall“, „Peugeot“, „Porsche“, „Renault“, „Rover“, „Seat“, „Skoda“, „Toyota“ ir „Volkswagen“. Motociklų padangas, montuojamas gamykliškai, „Dunlop“ tiekia tokiems motociklų gamintojams kaip „Aprilia“, „Benelli“, BMW, „Buell“, „Derbi“, „Ducati“, „Harley Davidson“, „Honda“, HRD, „Husaberg“, „Husqvarna“, „Kawasaki“, KTM, „MV Agusta“, „Peugeot“, „Piaggio“, „Suzuki“, „Vertemati“, „Yamaha“.

„Dunlop“ taip pat siūlo daugiau nei 130 skirtingų komercinių padangų modelių, skirtų sunkvežimiams, autobusams ir komercinėms transporto priemonėms. Standartiškai „Dunlop“ padangas montuoja ir daugelis pirmaujančių komercinių transporto priemonių gamintojų, pvz., „Volvo“, „Renault“, „Scania“, DAF, „Daimler Chrysler“ ir „Iveco“. „Dunlop“ taip pat siūlo ištisą specialių komercinių paslaugų paketą savo klientams. Į jį įeina „TruckForce“ techninės priežiūros tinklas, „ServiceLine 24h“ pagalbos kelyje sistema ir „FleetOnline Solutions Internet“ valdymo sistema.

Inovacijos

Kad savo klientams pateiktume padangas, pasižyminčias išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis, puikiai žinome, kaip svarbu yra vykdyti nuodugnius mokslinius tyrimus ir tobulinimo veiklą, taip pat – glaudžiai bendradarbiauti su pažangiausiais automobilių gamintojais. Būtent todėl inžinieriai ir mūsų padangų tobulinimo grupė dar ilgai iki naujo automobilio pristatymo rinkai susitinka, kad nustatytų ir aptartų konkrečių transporto priemonių reikalavimus bei specifikacijas.

Pasaulinės „Dunlop“ tobulinimo grupės nariai dirba dviejuose pagrindiniuose mokslinių tyrimų ir tobulinimo centruose Azijoje bei Europoje. Jų tikslas - glaudžiai bendradarbiauti su didžiausiais automobilių gamintojais, kad ištobulintų padangas, tinkančias visoms vairavimo sąlygoms, sutinkamoms bet kurioje pasaulio vietoje. Šios pasaulinio lygio ekspertų pajėgos Hanau (Vokietija) ir Kobe (Japonija) miestuose yra unikalios padangų gamybos srityje. Jų darbo vaisiai - išskirtiniai produktai, tokie kaip naujosios „Dunlop SP Sport Maxx“ padangos - naujasis mūsų flagmanas ypač aukštos klasės segmente, taip pat - sėkmingas pasaulinio masto bendradarbiavimas su mūsų kolegomis iš Stenfordo mokslinių tyrimų instituto (SRI) Japonijoje.

Europoje esantis Hanau „Dunlop“ tobulinimo centras (DDC-H) veikia pačioje automobilių pramonės širdyje. Jame kasmet sukuriama vidutiniškai 400 šios srities naujovių. Specialios grupės mokslinių tyrimų ir tobulinimo skyriuje dirba su pagrindiniais projektais ir rengia techninius sprendimus tokiems klientams kaip BMW/DC, „Audi“, GM/OPC, „Porsche“/VW/„Seat“/„Skoda“, „Bentley“/„Aston Martin“/„Jaguar“/„Volvo“/„Saab“/„Nedcar“, Japonijos bendrovėms ir kuria naujas koncepcijas. Taip pat yra specialistų komandos, dirbančios tik su žiemos padangomis, vienatūrių, SUV, komercinių automobilių padangomis, taip pat - su automobilių perdarymu. Dėl tokio lygio ekspertų „Dunlop“ yra viena iš svarbiausių bendrovių tiek Vokietijos, tiek ir pasaulinėje originalios įrangos rinkoje, galinti didžiuotis klientais, tokiais kaip „Audi“, „BMW“, „DaimlerChrysler“, „Porsche“, „Opel“, VW, „Land Rover“, „Rover“, „Bentley“, „Toyota“ ir „Nissan“

Per ilgą mūsų veiklos istoriją iš mūsų tobulinimo centrų pasaulį išvydo daugybė atradimų. Iš pasiekimų, kuriais gali pasigirti „Dunlop“, trys žymiausi ir svarbiausi yra slydimo vandens sluoksnių (akvaplanavimo) reiškinys, savilaikė padanga (DENOVO/DSST) ir 3S technologija.

Slydimas vandens sluoksniu

Praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio pradžioje „Dunlop“ susidūrė su didžiuliu iššūkiu - kaip pasiekti, kad važiuojant dideliu greičiu padangos sukibtų su šlapiu kelio paviršiumi. Tuo pačiu metu laboratorijose ir mokslinių tyrimų stotyse visame pasaulyje nustatyta, kad su nudėvėtomis padangomis patiriamas slydimo vandens sluoksniu (akvaplanavimo) reiškinys, kai padanga ima plūduriuoti vandens paviršiumi ir visiškai netenka sukibimo stabdant.

1964 m. „Dunlop“ padangų tobulinimo vadovas Tomas Frenčas (Tom French) užpatentavo perversmu protektorių dizaino srityje tapusią naujovę. Tai buvo miniatiūrinių prapjovų sistema, sugerianti paviršiaus vandenį kaip kempinė, o po to - jį išmetanti. SP 41 ir SP 68 radialinės padangos, kuriose buvo panaudota ši revoliucinė savybė, per visą horizontalų protektoriaus paviršių einantys grioveliai ir standi konstrukcija, buvo įvertintos apdovanojimais visame pasaulyje.

Šio dizaino palikimas iki šiol išliko „Dunlop SP Sport 01“ padangose su išilginiais grioveliais, padedančiais išleisti vandenį sukeliant mažai sūkuriavimo.

DSST („Dunlop“ savilaikė padanga)

Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje „Dunlop“ sukūrė DENOVO - pirmąją pasaulyje nuo gedimo apsaugotą padangą. Ji vairuotojams suteikė galimybę mėgautis ilgu galimu nuvažiuoti atstumu ir valdymu važiuojant dideliu greičiu, net jei padanga būtų pradurta ar sprogtų. Kad būtų pademonstruotos šios padangos galimybės, automobiliu „Fiat Mirafori“ iš Fort Dunlopo į Turiną, o automobiliu „Chevrolet Corvette“ – iš Bostono į Los Andželą buvo nuvažiuota nuleistomis užpakalinėmis padangomis. Be to, „Dunlop“ įrašė savo komandą į RAC ralį, kuri naudojo tik apsaugotas nuo gedimo SP 44 tipo ralio padangas.

Ši naujovė iki šiol naudojama mūsų DSST padangose. Šia technologija visos transporto priemonės

masė padangose nelikus oro slėgio gali būti išlaikoma iki 80 km važiuojant 80 km/h greičiu. DSST padangos vairuotojams suteikia galimybę toliau spausti akceleratorių, o ne stabdį, ir būti visiškai užtikrintiems. Padangos yra paprastos ir patogios. Jas galima naudoti ant visų standartinių ratlankių, sumontuoti nenaudojant jokių specialių įrankių ar įrangos, tačiau visi jų eksploataciniai rodikliai atitinka net ir griežčiausius aukštos klasės automobilių standartus. Nuo 2003 m. BMW nusprendė daugelyje savo automobilių montuoti padangas su apsaugos nuo gedimo technologija. Daugiau nei 50% 5-osios serijos BMW automobilių, ant kurių ratų sumontuotos padangos, apsaugotos nuo gedimo, gamykloje buvo apauti „Dunlop SP 01 DSST“ padangomis.

3S-Technology

Panaudojusi naujovišką ir plačiai pritaikomą trilypio protektoriaus technologiją „Dunlop“ atvertė naują puslapį aukštos klasės automobilių padangų istorijoje. 3S technologija suderintos trys iki tol nesuderinamos padangų savybės – tylus važiavimas, sportiškumas ir sauga. 3S technologija „Dunlop“ dar kartą pademonstravo savo jau legenda tapusį mokslinį potencialą. Taip buvo suderinti padangų parametrai, savybės ir elgsena, kurie iki tol tarpusavyje iš esmės nederėjo. Pagal 3S technologiją kiekviena protektoriaus zona optimizuojama pagal specifinius eksploatacinių savybių poreikius. Pagerinus padangos atsparumą slydimui vandens sluoksniu dažnai padidėja padangos keliamas triukšmas ir pablogėja valdymas. Tačiau, tarpusavyje optimizavus iš naujo suprojektuotą centrinių linijų sistemą, iš naujo išdėsčius išorinio protektoriaus krašto blokus (asimetrinė perdavimo variacija), susiejant juos su nauju uždaru protektoriaus kraštu ir panaudojus „Hydro-Paddle“ protektoriaus blokų dizainą vidiniame protektoriaus krašte, 3S technologija vanduo išstumiamas kaip turbinoje ir nesukeliant sukimosi, išskiriant mažiau triukšmo ir garantuojant veiksmingą šoninių jėgų perdavimą, kad būtų garantuotas nepriekaištingas važiavimo stabilumas ir valdymas. Tai - naujas technologinis standartas ir etalonas padangų gamybos pramonėje.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.