Vasarinės Goodyear EFFICIENTGRIP PERFORMANCE R18

Grįžti į prekių sąrašą
Vasarinės Goodyear EFFICIENTGRIP PERFORMANCE R18
-2.11 €
116.39 € -2.11 € 118.50 €
*12 mėnesių laikotarpyje taikyta kaina
Išparduota

Prekės kodas: 102.4253

235/40R18 95 W XLCA70
225/40R18 92 W XLBA69
Padangos raštas:Asimetrinė
Padangos tipas:Nedygliuota

„EfficientGrip Performance“

 

Geriau su šlapia danga sukimbančios padangos, trumpesnis stabdymo kelias

  • A klasės* reikalavimus atitinkantis sukibimas su šlapia danga
  • Trumpesnis stabdymo kelias, kad vairuodami jaustumėtės saugūs
  • Efektyvesnis stabdymas važiuojant šlapia danga ir mažesnis pasipriešinimas riedėjimui
  • Mažesnės degalų sąnaudos

 

 

Video apie šią padangą galite pamatyti ČIA.

Pagrindiniai pranašumai

A-rated wet grip

A klasės reikalavimus atitinkantis sukibimas su šlapia danga

 

A1 klasės reikalavimus atitinkantis sukibimas su šlapia danga. Tai aukščiausia klasė, priskiriama atsižvelgiant į ES reglamentus.

Shorter braking distances for driving confidence

Trumpesnis stabdymo kelias, kad vairuodami jaustumėtės saugūs

Dėl „ActiveBraking“ technologijos su kelio danga liečiasi daugiau padangos paviršiaus, todėl stabdymo kelias sutrumpėja iki dviejų metrų (8%) važiuojant šlapiu keliu2 ir 3% važiuojant sausu keliu3.

Improved wet braking and lower rolling resistance

Efektyvesnis stabdymas važiuojant šlapia danga ir mažesnis pasipriešinimas riedėjimui

„WearControl“ technologijos dėka padangų paviršius gerai sukimba su šlapia danga, o pasipriešinimas riedėjimui išlieka mažas visą padangų naudojimo laiką.

Lower fuel consumption

Mažesnės degalų sąnaudos

Naudodami „FuelSaving“ technologiją sukūrėme naują protektoriaus pagrindą, dėl kurio sumažėja padangos energijos sklaida. Pasipriešinimas riedėjimui sumažėjo 18 %4, todėl degalai naudojami efektyviau, o tai taupo jūsų pinigus.

 

padangos testų rezultatai:

 

1* Beveik visų dydžių padangos atitinka A klasės sukibimo su šlapia danga reikalavimus pagal reglamentą (EB) Nr. 1222/2009, tačiau kai kurių dydžių padangų klasės skiriasi.

2 Palyginus su vidutiniu stabdymo keliu naudojant keturių svarbiausių konkurentų padangas (stabdant, kai trinties koeficientas (μ) yra didelis, danga – labai šlapia, važiuojant 80–20 km/h). Bandymą 2012 m. rugsėjo mėn. atliko „TÜV SÜD Automotive“ „Goodyear Dunlop“ užsakymu. Padangos dydis: 205/55 R16 91V; automobilis: „VW Golf“; bandymo vietos: Mirevalis (Prancūzija), Papenburgas (Vokietija) ir Garchingas (Vokietija); ataskaitos Nr. 76249743

3 Palyginus su vidutiniu stabdymo keliu naudojant keturių pagrindinių konkurentų padangas (stabdant ant sausos dangos, važiuojant 100–0 km/h).

4 Palyginus su anksčiau išleistomis „Goodyear EfficientGrip“ padangomis.

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/efficientgrip-performance/


Gamintojas:

Produkto istorija

Prekių ženklo istorija Kompanija „Goodyear Tire & Rubber" veiklą pradėjo 1898 metais, kai Frank Seiberling už pinigus, pasiskolintus iš svainio, įsigijo pirmąją įrangą. Gumą ir medvilnę teko atsigabenti iš kitos pasaulio pusės į kraštą be išėjimo į jūrą ir su menkai išvystytu geležinkelio transportu. F. Seiberling savo kompaniją pavadino drąsaus pionieriaus Charles Goodyear, išradusio vulkanizaciją, vardu. Jis taip pat sugalvojo savitą prekių ženklą – sparnuotą pėdą, kuri simboliškai siejasi su kompanijos istorija.

Tik 13 darbuotojų turėjusi „Goodyear" pradėjo nuo dviračių ir vežimų padangų, pasagų bei poker chips gamybos linijos. Pirmojo mėnesio apyvarta sudarė 8246 JAV dolerius. 1898 metais pagaminusi pirmąją dviračio padangą, „Goodyear" pradėjo savo kelią link tapimo didžiausia pasaulyje padangų kompanija. Šį vardą ji iškovojo 1916 metais, paskelbusi šūkį „Daugiau žmonių naudoja „Goodyear" padangas nei bet kurias kitas". Didžiausia pasaulyje gumos kompanija ji tapo 1926 metais.Šie pirmieji legendiniai metai nulėmė įvairius kompanijos veiklos aspektus ir jos ryšius su pirkėjais. Šiandien žiūrint į pasaulinį „Goodyear" ženklą ir tūkstančius kompanijos laimėjimų, naujovių, išradimų, pionieriškų ir kardinalių patobulinimų, jaučiamas tvirtas, inovatoriškas ir pragmatiškas kompanijos įkūrėjų charakteris.

Šiandien „Goodyear" yra didžiausia pasaulyje padangų kompanija, dirbanti šešiuose žemynuose ir kasmet parduodanti produkcijos už 15 milijardų JAV dolerių. Be padangų su „Goodyear" ženklu kompanija gamina keletą kitų puikiai žinomų padangų rūšių: „Dunlop", „Kelly", „Fulda", „Lee", „Sava" ir „Debica". Kiti kompanijos padaliniai gamina gumos ir polimerinius gaminius daugybei automobilių ir pramonės rinkų.

Inovacijos

Inovacijos – nuolatinis naujų kūrybinių idėjų, produktų ir medžiagų srautas – visuomet buvo „Goodyear" veiklos branduolys. Kompanija 1943 metais įkūrė pagrindinių tyrimų padalinį, kuris nuo to laiko gavo tūkstančius patentų. Svarbiausi „Goodyear" mokslininkų ir technikų išradimai naudojami gaminant ne tik padangas bei automobilius, bet ir dirbtines širdis bei sąnarius, rišančiąsias medžiagas, dirbtines durpes žaidimų aikštelėms, pakuojant maistą.

„Goodyear Research" buvo Paulas Flory, kuris už polimerų tyrinėjimus gavo Nobelio premiją, mokymosi vieta. Dvi tyrinėtojų asociacijos apdovanojo „Goodyear" medaliu, aukščiausiu Amerikos chemijos asociacijos Gumos padalinio apdovanojimu, kuris skiriamas mokslininkams ir inžinieriams už itin svarbius išradimus.

Šiandien „Goodyear Research" dirbantys mokslininkai ir inžinieriai iš viso pasaulio tęsia tyrinėjimus gumos ir polimerų srityse. Jie po truputį skinasi kelią į tokius skirtingus pasaulius, kaip kompiuterių mokslai, fizika, matematika, inžinerinė mechanika ir metalurgija, kad atrastų daugybę unikalių medžiagų ir procesų.

GOODYEAR Europa

„Goodyear" Europos padalinio istorija prasidėjo nuo 1912 metais įsikūrusio pirmojo kompanijos biuro Londone. Šiandien du verslo padaliniai, kontroliuojantys kompanijos veiklą Europos Sąjungoje ir Rytų Europoje, veikia Briuselyje. „Goodyear" šiuo metu yra antra pagal dydį Europos padangų gamintoja. „Goodyear" Europos padalinys turi dvi pagrindines infrastruktūras. Liuksemburge, Kolmar-Bergo mieste įsikūrusiame „Goodyear" techniniame centre atliekami kompanijos padangų tyrimai ir kuriami patobulinimai Europai bei Azijai. Šis centras kuria padangas kone visoms transporto priemonėms. Jo inžinierių, technikų ir mokslininkų komanda, aptarnaujanti „Goodyear" gamyklas visame pasaulyje, kuria padangų dizainą ir tobulina produktų, parduodamų daugiau nei 180 pasaulio rinkų, technines savybes. Kitas svarbus padalinys yra visus metus veikiantis 445 akrų ploto bandymų poligonas Mirevalyje Pietų Prancūzijoje. „Goodyear" taip pat turi gamyklas Lenkijoje, Slovėnijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose. Čia gaminamos padangos, plieninės vielos padangoms, audiniai, transmisijos, spyruoklės ir atnaujinami protektoriai.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.