Vasarinės Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 R19

Grįžti į prekių sąrašą
Vasarinės Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 R19
168.21 €
Išparduota

Prekės kodas: 910.777

245/35R19 93 Y XL MOECA71
245/35R19 93 Y XL MOCA71
225/40R19 93 Y XL MOECB68
285/35R19 103 Y XL N0EC70
255/55R19 111 Y XL AOCB72
275/30R19 96 Y XLEA71
265/30R19 93 Y XL FPEA71
255/30R19 91 YEA70
295/35R19 100 Y N0 FPEA71
285/35R19 103 Y XL N0 FPEC70
275/35R19 96 YEA71
265/40R19 98 Y N0 FPEA70
245/40R19 98 Y XLEA70
235/40R19 92 YEB68
245/45R19 102 Y XLCA70
255/50R19 103 Y N0CA71
255/35R19 92 YEB65
245/35R19 93 Y XL FPCA71
225/40R19 93 Y XLCB68
255/35R19 92 YEB65
225/40R19 89 YEB68
225/35R19 88 Y XLEA69
295/30R19 100 Y XLEA72
275/40R19 101 YEA71
Padangos raštas:Asimetrinė
Padangos tipas:Nedygliuota

Labai galingų automobilių padangos, padedančios sutrumpinti stabdymo kelią, kai to labiausiai reikia

  • Trumpesnis stabdymo kelias šlapiame ir sausame kelyje
  • Išskirtinis valdymas
  • Efektyvesnis degalų naudojimas

 

Padangos, kurias renkasi didžiausi transporto priemonių gamintojai

Šios padangos buvo pasirinktos kaip gamyklinės padangos ir naudojamos su šiais modeliais:

Porsche

Porsche 911

VW

VW Tiguan

Lancia

Lancia Delta

Fiat

Fiat Bravo

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Cls-Class

Ferrari

Ferrari California

 

 

Pagrindiniai pranašumai

Trumpesnis stabdymo kelias šlapiuose ir sausuose keliuose

Trumpesnis stabdymo kelias šlapiuose ir sausuose keliuose

Patikimai stabdykite, kai svarbios ir sekundės dalys; tai pasiekti padeda „ActiveBraking“ technologija, padidinanti padangų sąlytį su keliu. Atliekant bandymus kartu su pagrindinių konkurentų padangomis nustatyta, kad „Eagle F1 Asymmetric 2“ stabdymo kelias šlapiame kelyje trumpesnis trimis metrais, o sausuose keliuose – dviem metrais.*

Išskirtinis valdymas

Išskirtinis valdymas

Geriau išnaudokite savo galingą automobilį. Siliciu papildytas gumos mišinys padidina sukibimą, kad valdymas būtų patikimas važiuojant šlapiais ir sausais keliais. Standi karkaso konstrukcija padidina vairavimo tikslumą važiuojant dideliu greičiu. Neseniai pasirinktos kaip gamyklinės padangos naujajam „Mercedes-Benz CLS“.

Efektyvesnis degalų naudojimas

Efektyvesnis degalų naudojimas

„Goodyear“ „FuelSaving" technologija padeda sumažinti degalų sąnaudas ir CO2išmetimą. Lengva konstrukcija reiškia, kad padangoms riedėti reikia mažiau energijos, o silicis gumos mišinyje padeda sumažinti padangos temperatūrą.

* Lyginta su trijų pagrindinių konkurentų padangų rezultatų vidurkiu. Stabdymo kelias šlapiame kelyje stabdant nuo 80km/h iki 20km/h ir sausame kelyje stabdant nuo 100km/h iki 0km/h. Bandymus 2010 m. gruodžio mėn. atliko „TÜV SÜD Automotive“; padangų dydis: 255/40R19; bandymo automobilis: „Audi A7“; vieta: Mirvalis (Prancūzija) ir Garchingas (Vokietija); ataskaitos Nr. 76244706-1

 

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/eagle-f1-asymmetric-2/


Gamintojas:

Produkto istorija

Prekių ženklo istorija Kompanija „Goodyear Tire & Rubber" veiklą pradėjo 1898 metais, kai Frank Seiberling už pinigus, pasiskolintus iš svainio, įsigijo pirmąją įrangą. Gumą ir medvilnę teko atsigabenti iš kitos pasaulio pusės į kraštą be išėjimo į jūrą ir su menkai išvystytu geležinkelio transportu. F. Seiberling savo kompaniją pavadino drąsaus pionieriaus Charles Goodyear, išradusio vulkanizaciją, vardu. Jis taip pat sugalvojo savitą prekių ženklą – sparnuotą pėdą, kuri simboliškai siejasi su kompanijos istorija.

Tik 13 darbuotojų turėjusi „Goodyear" pradėjo nuo dviračių ir vežimų padangų, pasagų bei poker chips gamybos linijos. Pirmojo mėnesio apyvarta sudarė 8246 JAV dolerius. 1898 metais pagaminusi pirmąją dviračio padangą, „Goodyear" pradėjo savo kelią link tapimo didžiausia pasaulyje padangų kompanija. Šį vardą ji iškovojo 1916 metais, paskelbusi šūkį „Daugiau žmonių naudoja „Goodyear" padangas nei bet kurias kitas". Didžiausia pasaulyje gumos kompanija ji tapo 1926 metais.Šie pirmieji legendiniai metai nulėmė įvairius kompanijos veiklos aspektus ir jos ryšius su pirkėjais. Šiandien žiūrint į pasaulinį „Goodyear" ženklą ir tūkstančius kompanijos laimėjimų, naujovių, išradimų, pionieriškų ir kardinalių patobulinimų, jaučiamas tvirtas, inovatoriškas ir pragmatiškas kompanijos įkūrėjų charakteris.

Šiandien „Goodyear" yra didžiausia pasaulyje padangų kompanija, dirbanti šešiuose žemynuose ir kasmet parduodanti produkcijos už 15 milijardų JAV dolerių. Be padangų su „Goodyear" ženklu kompanija gamina keletą kitų puikiai žinomų padangų rūšių: „Dunlop", „Kelly", „Fulda", „Lee", „Sava" ir „Debica". Kiti kompanijos padaliniai gamina gumos ir polimerinius gaminius daugybei automobilių ir pramonės rinkų.

Inovacijos

Inovacijos – nuolatinis naujų kūrybinių idėjų, produktų ir medžiagų srautas – visuomet buvo „Goodyear" veiklos branduolys. Kompanija 1943 metais įkūrė pagrindinių tyrimų padalinį, kuris nuo to laiko gavo tūkstančius patentų. Svarbiausi „Goodyear" mokslininkų ir technikų išradimai naudojami gaminant ne tik padangas bei automobilius, bet ir dirbtines širdis bei sąnarius, rišančiąsias medžiagas, dirbtines durpes žaidimų aikštelėms, pakuojant maistą.

„Goodyear Research" buvo Paulas Flory, kuris už polimerų tyrinėjimus gavo Nobelio premiją, mokymosi vieta. Dvi tyrinėtojų asociacijos apdovanojo „Goodyear" medaliu, aukščiausiu Amerikos chemijos asociacijos Gumos padalinio apdovanojimu, kuris skiriamas mokslininkams ir inžinieriams už itin svarbius išradimus.

Šiandien „Goodyear Research" dirbantys mokslininkai ir inžinieriai iš viso pasaulio tęsia tyrinėjimus gumos ir polimerų srityse. Jie po truputį skinasi kelią į tokius skirtingus pasaulius, kaip kompiuterių mokslai, fizika, matematika, inžinerinė mechanika ir metalurgija, kad atrastų daugybę unikalių medžiagų ir procesų.

GOODYEAR Europa

„Goodyear" Europos padalinio istorija prasidėjo nuo 1912 metais įsikūrusio pirmojo kompanijos biuro Londone. Šiandien du verslo padaliniai, kontroliuojantys kompanijos veiklą Europos Sąjungoje ir Rytų Europoje, veikia Briuselyje. „Goodyear" šiuo metu yra antra pagal dydį Europos padangų gamintoja. „Goodyear" Europos padalinys turi dvi pagrindines infrastruktūras. Liuksemburge, Kolmar-Bergo mieste įsikūrusiame „Goodyear" techniniame centre atliekami kompanijos padangų tyrimai ir kuriami patobulinimai Europai bei Azijai. Šis centras kuria padangas kone visoms transporto priemonėms. Jo inžinierių, technikų ir mokslininkų komanda, aptarnaujanti „Goodyear" gamyklas visame pasaulyje, kuria padangų dizainą ir tobulina produktų, parduodamų daugiau nei 180 pasaulio rinkų, technines savybes. Kitas svarbus padalinys yra visus metus veikiantis 445 akrų ploto bandymų poligonas Mirevalyje Pietų Prancūzijoje. „Goodyear" taip pat turi gamyklas Lenkijoje, Slovėnijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose. Čia gaminamos padangos, plieninės vielos padangoms, audiniai, transmisijos, spyruoklės ir atnaujinami protektoriai.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.