Žieminės Goodyear ULTRA GRIP ICE+ R15
89.10 €
Išparduota

Prekės kodas: 910.907

185/65R15 88 TEF67

„UltraGrip Ice+“

Padangos, sukurtos įveikti Šiaurės šalių žiemos ledą

  • Išskirtinės savybės važiuojant per ledą ir sniegą
  • Įspūdingas sukibimas visomis žiemos kelių sąlygomis
  • Didelis atsparumas slydimui vandens paviršiumi
  • Geras valdymas važiuojant sausa danga

 

Pagrindiniai pranašumai

  • Išskirtinės savybės važiuojant per ledą ir sniegą

    Išskirtinės savybės važiuojant per ledą ir sniegą

    „UltraGrip Ice+“ padangos sukurtos, kad būtų geriau įveikiami posūkiai, kylama įkalne ir stabdoma važiuojant per suspaustą sniegą ir ledą. Sudėtingiausiuose žiemos keliuose padangos parodo geresnes savybes nei pagrindinių konkurentų padangos.*

     

     

     

     

  • Įspūdingas sukibimas visomis žiemos sąlygomis

    Įspūdingas sukibimas visomis žiemos sąlygomis

    Prilipkite prie kelio naudodami „Goodyear Snow Grasper“ protektorių, kuris sukantis padangoms įsikabina į sniegą. „ActiveGrip Technology“ užtikrina trauką ant ledo – minkštas viršutinis gumos sluoksnis suteikia puikų sukibimą esant žemai temperatūrai. Hibridinės protektoriaus įpjovos palaiko protektoriaus standumą per visą jo gylį ir užtikrina gerą sukibimą su ledu visą padangų naudojimo laiką.

     

  • Mažesnis slydimo vandens sluoksniu pavojus

    Mažesnis slydimo vandens paviršiumi pavojus

    Nepraraskite valdymo atitirpusiuose keliuose, naudodami V pavidalo protektoriaus dizainą, kuris greitai pašalina vandenį ir purvą. „UltraGrip Ice+“ suteikia didesnį atsparumą slydimui vandens paviršiumi, sutrumpina stabdymo kelią šlapiuose keliuose, palyginti su pagrindinių konkurentų padangomis.**

     

     

     

     

  • Geras valdymas važiuojant sausa danga

    Geras valdymas važiuojant sausa danga

    „UltraGrip Ice+“ sukurtos bet kokioms žiemos sąlygoms, įskaitant ir gražesnes dienas. Protektoriaus gumo s mišinys turi minkštą viršutinį sluoksnį, skirtą sudėtingoms šalto oro sąlygoms, o tvirtesnis apatinis sluoksnis suteikia tikslesnį valdymą šiltesniu oru, kai kelio danga sausa.

     

     

     

     

*Lyginta su trijų pagrindinių konkurentų žieminių padangų savybių vidurkiu; ant snieguotos ir apledėjusios dangos bandymus 2010 m. sausio mėn. atliko „Test World“, padangų dydis: 205/55R16 94T; automobilis: „Ford Focus 2.0“ su benzininiu varikliu, Ivalo, Suomija, ataskaitos Nr. TW20100032; ant šlapios ir sausos dangos bandymus 2010 m. sausio mėn. atliko „Test World“, padangų dydis: 205/55R16 94T; automobilis: „VW Golf 6 V2.0 TDI“, Mirvalis, Prancūzija, ataskaitos Nr. TW20100032.

 

** Išbandyta ir palyginta su trijų pagrindinių konkurentų žieminėmis padangomis; ant snieguotos ir apledėjusios dangos bandymus 2010 m. sausio mėn. atliko „Test World“, padangų dydis: 205/55R16 94T; automobilis: „Ford Focus 2.0“ su benzininiu varikliu, Ivalo, Suomija, ataskaitos Nr. TW20100032; ant šlapios ir sausos dangos 2010 m. sausio mėn. bandymus atliko „Test World“, padangų dydis: 205/55R16 94T; automobilis „VW Golf 6 V2.0 TDI“, Mirvalis, Prancūzija, ataskaitos Nr. TW20100032.

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/ultra-grip-ice/


Gamintojas:

Produkto istorija

Prekių ženklo istorija Kompanija „Goodyear Tire & Rubber" veiklą pradėjo 1898 metais, kai Frank Seiberling už pinigus, pasiskolintus iš svainio, įsigijo pirmąją įrangą. Gumą ir medvilnę teko atsigabenti iš kitos pasaulio pusės į kraštą be išėjimo į jūrą ir su menkai išvystytu geležinkelio transportu. F. Seiberling savo kompaniją pavadino drąsaus pionieriaus Charles Goodyear, išradusio vulkanizaciją, vardu. Jis taip pat sugalvojo savitą prekių ženklą – sparnuotą pėdą, kuri simboliškai siejasi su kompanijos istorija.

Tik 13 darbuotojų turėjusi „Goodyear" pradėjo nuo dviračių ir vežimų padangų, pasagų bei poker chips gamybos linijos. Pirmojo mėnesio apyvarta sudarė 8246 JAV dolerius. 1898 metais pagaminusi pirmąją dviračio padangą, „Goodyear" pradėjo savo kelią link tapimo didžiausia pasaulyje padangų kompanija. Šį vardą ji iškovojo 1916 metais, paskelbusi šūkį „Daugiau žmonių naudoja „Goodyear" padangas nei bet kurias kitas". Didžiausia pasaulyje gumos kompanija ji tapo 1926 metais.Šie pirmieji legendiniai metai nulėmė įvairius kompanijos veiklos aspektus ir jos ryšius su pirkėjais. Šiandien žiūrint į pasaulinį „Goodyear" ženklą ir tūkstančius kompanijos laimėjimų, naujovių, išradimų, pionieriškų ir kardinalių patobulinimų, jaučiamas tvirtas, inovatoriškas ir pragmatiškas kompanijos įkūrėjų charakteris.

Šiandien „Goodyear" yra didžiausia pasaulyje padangų kompanija, dirbanti šešiuose žemynuose ir kasmet parduodanti produkcijos už 15 milijardų JAV dolerių. Be padangų su „Goodyear" ženklu kompanija gamina keletą kitų puikiai žinomų padangų rūšių: „Dunlop", „Kelly", „Fulda", „Lee", „Sava" ir „Debica". Kiti kompanijos padaliniai gamina gumos ir polimerinius gaminius daugybei automobilių ir pramonės rinkų.

Inovacijos

Inovacijos – nuolatinis naujų kūrybinių idėjų, produktų ir medžiagų srautas – visuomet buvo „Goodyear" veiklos branduolys. Kompanija 1943 metais įkūrė pagrindinių tyrimų padalinį, kuris nuo to laiko gavo tūkstančius patentų. Svarbiausi „Goodyear" mokslininkų ir technikų išradimai naudojami gaminant ne tik padangas bei automobilius, bet ir dirbtines širdis bei sąnarius, rišančiąsias medžiagas, dirbtines durpes žaidimų aikštelėms, pakuojant maistą.

„Goodyear Research" buvo Paulas Flory, kuris už polimerų tyrinėjimus gavo Nobelio premiją, mokymosi vieta. Dvi tyrinėtojų asociacijos apdovanojo „Goodyear" medaliu, aukščiausiu Amerikos chemijos asociacijos Gumos padalinio apdovanojimu, kuris skiriamas mokslininkams ir inžinieriams už itin svarbius išradimus.

Šiandien „Goodyear Research" dirbantys mokslininkai ir inžinieriai iš viso pasaulio tęsia tyrinėjimus gumos ir polimerų srityse. Jie po truputį skinasi kelią į tokius skirtingus pasaulius, kaip kompiuterių mokslai, fizika, matematika, inžinerinė mechanika ir metalurgija, kad atrastų daugybę unikalių medžiagų ir procesų.

GOODYEAR Europa

„Goodyear" Europos padalinio istorija prasidėjo nuo 1912 metais įsikūrusio pirmojo kompanijos biuro Londone. Šiandien du verslo padaliniai, kontroliuojantys kompanijos veiklą Europos Sąjungoje ir Rytų Europoje, veikia Briuselyje. „Goodyear" šiuo metu yra antra pagal dydį Europos padangų gamintoja. „Goodyear" Europos padalinys turi dvi pagrindines infrastruktūras. Liuksemburge, Kolmar-Bergo mieste įsikūrusiame „Goodyear" techniniame centre atliekami kompanijos padangų tyrimai ir kuriami patobulinimai Europai bei Azijai. Šis centras kuria padangas kone visoms transporto priemonėms. Jo inžinierių, technikų ir mokslininkų komanda, aptarnaujanti „Goodyear" gamyklas visame pasaulyje, kuria padangų dizainą ir tobulina produktų, parduodamų daugiau nei 180 pasaulio rinkų, technines savybes. Kitas svarbus padalinys yra visus metus veikiantis 445 akrų ploto bandymų poligonas Mirevalyje Pietų Prancūzijoje. „Goodyear" taip pat turi gamyklas Lenkijoje, Slovėnijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose. Čia gaminamos padangos, plieninės vielos padangoms, audiniai, transmisijos, spyruoklės ir atnaujinami protektoriai.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.