Žieminės Dunlop SP Winter Sport 5 R16
-7%
89.93 € -7% 96.80 €
*12 mėnesių laikotarpyje taikyta kaina
Prekės parametrai
Pasirinkimas
195/55R16 87 H
205/55R16 91 H
205/55R16 91 T
205/55R16 94 H XL
205/55R16 94 V XL
205/60R16 92 H
205/60R16 96 H XL
215/55R16 93 H
215/55R16 97 H XL
215/60R16 95 H
215/60R16 99 H XL
215/65R16 98 H
215/65R16 98 T
225/55R16 95 H
225/55R16 99 H XL
225/55R16 99 V XL
235/60R16 100 H
Pristatymo trukmė 1-4 darbo dienų
Pristatymas stambiagabaričių prekių Pirmadienį, Gruodžio 12 d.
Pristatymas su užnešimu į butą Pirmadienį, Gruodžio 12 d.
Pasirinkite dydį
Įkelti į krepšelį
Jūsų prekė sėkmingai įtraukta į krepšelį

Prekės kodas: 144.8187

225/55R16 99 V XLCB69
225/55R16 95 HCB69
225/55R16 99 V XLCB69
225/55R16 99 H XLCB69
215/55R16 97 H XLCB70
205/60R16 96 H XLCB70
205/55R16 94 V XLCB70
205/55R16 94 H XLCB70
205/55R16 91 TCB69
215/60R16 99 H XLCB70
205/55R16 91 HCB69
225/55R16 95 HCB69
215/65R16 98 HCB70
235/60R16 100 HCB70
215/65R16 98 TCB69
215/60R16 95 HCB69
215/55R16 93 HCB70
205/60R16 92 HCB69
195/55R16 87 HCB68
Padangos raštas:Kryptinė
Padangos tipas:Nedygliuota

   Dunlop tęsia žieminių padangų asortimento atnaujinimą. Europos rinkai Dunlop sukūrė naują padangą Winter Sport 5 skirta stilingiems, sportiniams automobiliams, kurių savininkams svarbi ne tik puikius važiavimas, bet ir dizainas. 

   Taigi kokie pagerinimai padaryti Winter Sport 5 palyginus su Dunlop Winter Sport 4D? Atlikus vidinį Dunlop įmonės testą padangos Winter Sport 5 išmatavimų 225/50R17 98H geresnės už Winter Sport 4D stabdant ant ledo (15% geriau), manevringumas ant ledo (10% geriau), pasipriešinimas riedėjimui (10% geriau). Taip pat Winter Sport 5 padangos geresnės už Winter Sport 4D pranašesnės stabdant ant apsnigtos kelio dangos, taip pat geresnis sukibimas su šlapiu ir sausu asfaltu. 

    Pagrindinės savybės Dunlop Winter Sport 5:

 

  Padidintas kiekis lameliuotų blokų pagerina sukibimą ir valdymą ant sniego ir ledo. 

 

 

 

 

  Lameliai, išdėlioti blokų centrinėje zonoje, lygiagrečiai su lameliais šoninių blokų.

 

 

 


  Drenažiniai kanalai tapo 6-10% gilesni nei padangos Dunlop Winter Sport 4D, kas ypatingai padeda sumažinti akvaplaningo efektą.

 

 

 

  Optimizuotas karkasas sumažino svorį padangos, kas padeda labiau taupyti kuro sąnaudas.   

 

 

 

 

 

 

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/sp-winter-sport-5/


Gamintojas:

Bendrovė „Dunlop“ yra viena iš pirmaujančių pasaulyje padangų gamintojų, kuri tobulina, gamina ir parduoda lengvųjų bei komercinių automobilių ir motociklų padangas.

Tarp galingų automobilių ir motociklų mėgėjų „Dunlop“ yra užsitarnavusi nepriekaištingą reputaciją. Turėdama didžiulę patirtį sportinių automobilių ir motociklų lenktynių srityje ir įspūdingą pergalių lenktynių trasose skaičių „Dunlop“ naujoviškas padangų technologijas gali pritaikyti kasdien važinėti skirtose padangose. „Dunlop“ tikslas yra iki maksimumo padidinti vairavimo malonumą. Naujausiomis technologijomis puikios eksploatacinės savybės ir patvarumas užtikrinami visiems automobilių bei motociklų vairuotojams. Nauja „Dunlop“ technologija „Touch Technology“ atspindi bendrovės požiūrį į produktų tobulinimą: „Dunlop“ padangos suteikia vairuotojams geresnį kelio pojūtį, geresnę atsakomąją reakciją, geresnį valdymą ir didesnį vairavimo malonumą.

„Dunlop“ yra viena iš pasaulyje pirmaujančių gamintojų, gaminančių į originalų gamyklinį komplektą įeinančias padangas aukštos ir aukščiausios klasės automobiliams. Daugelis prestižinių automobilių gamintojų „Dunlop“ padangas montuoja kaip standartą. Tarp jų - „Alfa Romeo“, „Audi“, AMG, „Aston Martin“, BMW, „Honda“, „Jaguar“, „Mercedes-Benz“, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Opel“/„Vauxhall“, „Peugeot“, „Porsche“, „Renault“, „Rover“, „Seat“, „Skoda“, „Toyota“ ir „Volkswagen“. Motociklų padangas, montuojamas gamykliškai, „Dunlop“ tiekia tokiems motociklų gamintojams kaip „Aprilia“, „Benelli“, BMW, „Buell“, „Derbi“, „Ducati“, „Harley Davidson“, „Honda“, HRD, „Husaberg“, „Husqvarna“, „Kawasaki“, KTM, „MV Agusta“, „Peugeot“, „Piaggio“, „Suzuki“, „Vertemati“, „Yamaha“.

„Dunlop“ taip pat siūlo daugiau nei 130 skirtingų komercinių padangų modelių, skirtų sunkvežimiams, autobusams ir komercinėms transporto priemonėms. Standartiškai „Dunlop“ padangas montuoja ir daugelis pirmaujančių komercinių transporto priemonių gamintojų, pvz., „Volvo“, „Renault“, „Scania“, DAF, „Daimler Chrysler“ ir „Iveco“. „Dunlop“ taip pat siūlo ištisą specialių komercinių paslaugų paketą savo klientams. Į jį įeina „TruckForce“ techninės priežiūros tinklas, „ServiceLine 24h“ pagalbos kelyje sistema ir „FleetOnline Solutions Internet“ valdymo sistema.

Inovacijos

Kad savo klientams pateiktume padangas, pasižyminčias išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis, puikiai žinome, kaip svarbu yra vykdyti nuodugnius mokslinius tyrimus ir tobulinimo veiklą, taip pat – glaudžiai bendradarbiauti su pažangiausiais automobilių gamintojais. Būtent todėl inžinieriai ir mūsų padangų tobulinimo grupė dar ilgai iki naujo automobilio pristatymo rinkai susitinka, kad nustatytų ir aptartų konkrečių transporto priemonių reikalavimus bei specifikacijas.

Pasaulinės „Dunlop“ tobulinimo grupės nariai dirba dviejuose pagrindiniuose mokslinių tyrimų ir tobulinimo centruose Azijoje bei Europoje. Jų tikslas - glaudžiai bendradarbiauti su didžiausiais automobilių gamintojais, kad ištobulintų padangas, tinkančias visoms vairavimo sąlygoms, sutinkamoms bet kurioje pasaulio vietoje. Šios pasaulinio lygio ekspertų pajėgos Hanau (Vokietija) ir Kobe (Japonija) miestuose yra unikalios padangų gamybos srityje. Jų darbo vaisiai - išskirtiniai produktai, tokie kaip naujosios „Dunlop SP Sport Maxx“ padangos - naujasis mūsų flagmanas ypač aukštos klasės segmente, taip pat - sėkmingas pasaulinio masto bendradarbiavimas su mūsų kolegomis iš Stenfordo mokslinių tyrimų instituto (SRI) Japonijoje.

Europoje esantis Hanau „Dunlop“ tobulinimo centras (DDC-H) veikia pačioje automobilių pramonės širdyje. Jame kasmet sukuriama vidutiniškai 400 šios srities naujovių. Specialios grupės mokslinių tyrimų ir tobulinimo skyriuje dirba su pagrindiniais projektais ir rengia techninius sprendimus tokiems klientams kaip BMW/DC, „Audi“, GM/OPC, „Porsche“/VW/„Seat“/„Skoda“, „Bentley“/„Aston Martin“/„Jaguar“/„Volvo“/„Saab“/„Nedcar“, Japonijos bendrovėms ir kuria naujas koncepcijas. Taip pat yra specialistų komandos, dirbančios tik su žiemos padangomis, vienatūrių, SUV, komercinių automobilių padangomis, taip pat - su automobilių perdarymu. Dėl tokio lygio ekspertų „Dunlop“ yra viena iš svarbiausių bendrovių tiek Vokietijos, tiek ir pasaulinėje originalios įrangos rinkoje, galinti didžiuotis klientais, tokiais kaip „Audi“, „BMW“, „DaimlerChrysler“, „Porsche“, „Opel“, VW, „Land Rover“, „Rover“, „Bentley“, „Toyota“ ir „Nissan“

Per ilgą mūsų veiklos istoriją iš mūsų tobulinimo centrų pasaulį išvydo daugybė atradimų. Iš pasiekimų, kuriais gali pasigirti „Dunlop“, trys žymiausi ir svarbiausi yra slydimo vandens sluoksnių (akvaplanavimo) reiškinys, savilaikė padanga (DENOVO/DSST) ir 3S technologija.

Slydimas vandens sluoksniu

Praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio pradžioje „Dunlop“ susidūrė su didžiuliu iššūkiu - kaip pasiekti, kad važiuojant dideliu greičiu padangos sukibtų su šlapiu kelio paviršiumi. Tuo pačiu metu laboratorijose ir mokslinių tyrimų stotyse visame pasaulyje nustatyta, kad su nudėvėtomis padangomis patiriamas slydimo vandens sluoksniu (akvaplanavimo) reiškinys, kai padanga ima plūduriuoti vandens paviršiumi ir visiškai netenka sukibimo stabdant.

1964 m. „Dunlop“ padangų tobulinimo vadovas Tomas Frenčas (Tom French) užpatentavo perversmu protektorių dizaino srityje tapusią naujovę. Tai buvo miniatiūrinių prapjovų sistema, sugerianti paviršiaus vandenį kaip kempinė, o po to - jį išmetanti. SP 41 ir SP 68 radialinės padangos, kuriose buvo panaudota ši revoliucinė savybė, per visą horizontalų protektoriaus paviršių einantys grioveliai ir standi konstrukcija, buvo įvertintos apdovanojimais visame pasaulyje.

Šio dizaino palikimas iki šiol išliko „Dunlop SP Sport 01“ padangose su išilginiais grioveliais, padedančiais išleisti vandenį sukeliant mažai sūkuriavimo.

DSST („Dunlop“ savilaikė padanga)

Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje „Dunlop“ sukūrė DENOVO - pirmąją pasaulyje nuo gedimo apsaugotą padangą. Ji vairuotojams suteikė galimybę mėgautis ilgu galimu nuvažiuoti atstumu ir valdymu važiuojant dideliu greičiu, net jei padanga būtų pradurta ar sprogtų. Kad būtų pademonstruotos šios padangos galimybės, automobiliu „Fiat Mirafori“ iš Fort Dunlopo į Turiną, o automobiliu „Chevrolet Corvette“ – iš Bostono į Los Andželą buvo nuvažiuota nuleistomis užpakalinėmis padangomis. Be to, „Dunlop“ įrašė savo komandą į RAC ralį, kuri naudojo tik apsaugotas nuo gedimo SP 44 tipo ralio padangas.

Ši naujovė iki šiol naudojama mūsų DSST padangose. Šia technologija visos transporto priemonės

masė padangose nelikus oro slėgio gali būti išlaikoma iki 80 km važiuojant 80 km/h greičiu. DSST padangos vairuotojams suteikia galimybę toliau spausti akceleratorių, o ne stabdį, ir būti visiškai užtikrintiems. Padangos yra paprastos ir patogios. Jas galima naudoti ant visų standartinių ratlankių, sumontuoti nenaudojant jokių specialių įrankių ar įrangos, tačiau visi jų eksploataciniai rodikliai atitinka net ir griežčiausius aukštos klasės automobilių standartus. Nuo 2003 m. BMW nusprendė daugelyje savo automobilių montuoti padangas su apsaugos nuo gedimo technologija. Daugiau nei 50% 5-osios serijos BMW automobilių, ant kurių ratų sumontuotos padangos, apsaugotos nuo gedimo, gamykloje buvo apauti „Dunlop SP 01 DSST“ padangomis.

3S-Technology

Panaudojusi naujovišką ir plačiai pritaikomą trilypio protektoriaus technologiją „Dunlop“ atvertė naują puslapį aukštos klasės automobilių padangų istorijoje. 3S technologija suderintos trys iki tol nesuderinamos padangų savybės – tylus važiavimas, sportiškumas ir sauga. 3S technologija „Dunlop“ dar kartą pademonstravo savo jau legenda tapusį mokslinį potencialą. Taip buvo suderinti padangų parametrai, savybės ir elgsena, kurie iki tol tarpusavyje iš esmės nederėjo. Pagal 3S technologiją kiekviena protektoriaus zona optimizuojama pagal specifinius eksploatacinių savybių poreikius. Pagerinus padangos atsparumą slydimui vandens sluoksniu dažnai padidėja padangos keliamas triukšmas ir pablogėja valdymas. Tačiau, tarpusavyje optimizavus iš naujo suprojektuotą centrinių linijų sistemą, iš naujo išdėsčius išorinio protektoriaus krašto blokus (asimetrinė perdavimo variacija), susiejant juos su nauju uždaru protektoriaus kraštu ir panaudojus „Hydro-Paddle“ protektoriaus blokų dizainą vidiniame protektoriaus krašte, 3S technologija vanduo išstumiamas kaip turbinoje ir nesukeliant sukimosi, išskiriant mažiau triukšmo ir garantuojant veiksmingą šoninių jėgų perdavimą, kad būtų garantuotas nepriekaištingas važiavimo stabilumas ir valdymas. Tai - naujas technologinis standartas ir etalonas padangų gamybos pramonėje.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.