Žieminės Dunlop SP Winter Sport 3D R15
83.34 €
Prekės parametrai
Pasirinkimas
185/65R15 88 T
195/60R15 88 H
Pristatymo trukmė 1-4 darbo dienų
Pristatymas stambiagabaričių prekių Trečiadienį, Gruodžio 14 d.
Pristatymas su užnešimu į butą Trečiadienį, Gruodžio 14 d.
Pasirinkite dydį
Įkelti į krepšelį
Jūsų prekė sėkmingai įtraukta į krepšelį

Prekės kodas: 908.652

195/60R15 88 HFB68
Padangos raštas:Kryptinė
Padangos tipas:Nedygliuota

,,SP WINTER SPORT 3D“

Galingų automobilių padangos, skirtos nenuspėjamam žiemos orui

  • Pravažumas bet kokiomis oro sąlygomis
  • Puikus valdymas sausame kelyje
  • Geresnis sukibimas su šlapia ir sausa kelio danga
  • Atsparumas slydimui šlapia kelio danga

 

 

PADANGOS, KURIAS RENKASI DIDŽIAUSI TRANSPORTO PRIEMONIŲ GAMINTOJAI

 

Porsche
  • Porsche Cayenne Pl72 2007 - 2011
Mercedes
  • Mercedes A-Class W169 2009 - 2011
  • Mercedes B-Class Cst245 2010 - 2011
  • Mercedes B-Class W246 2011 - 2011
  • Mercedes C-Class W204 2007 - 2011
  • Mercedes C-Class - Amg C204 -
  • Mercedes Clk-Class C209 2007 - 2011
  • Mercedes E-Class W212 2008 - 2011
  • Mercedes E-Class Coupe C207 2009 - 2011
  • Mercedes Glk-Class X204 2006 - 2011
  • Mercedes S-Class W221 2010 - 2011
  • Mercedes Sl-Class R230 2008 - 2011
  • Mercedes Slk-Class R171 2007 - 2011
Mercedes
  • Mercedes-Benz A-Class W169 2009 - 2011
  • Mercedes-Benz B-Class Cst245 2010 - 2011
  • Mercedes-Benz B-Class W246 2011 - 2011
  • Mercedes-Benz C-Class W204 2007 - 2011
  • Mercedes-Benz C-Class - Amg C204 -
  • Mercedes-Benz Clk-Class C209 2007 - 2011
  • Mercedes-Benz E-Class W212 2008 - 2011
  • Mercedes-Benz E-Class Coupe C207 2009 - 2011
  • Mercedes-Benz Glk-Class X204 2006 - 2011
  • Mercedes-Benz S-Class W221 2010 - 2011
  • Mercedes-Benz Sl-Class R230 2008 - 2011
  • Mercedes-Benz Slk-Class R171 2007 - 2011
Audi
  • Audi A3 Pq35 2006 - 2011
  • Audi A3 - Cabrio Pq35 2006 - 2011
  • Audi A4 B8 2007 - 2011
  • Audi A4 - Allroad B8 2009 - 2011
  • Audi A5 B8 2007 - 2011
  • Audi A6 C7 2011 - 2011
  • Audi A7 C7 2010 - 2011
  • Audi A8 D4 2010 - 2011
  • Audi Q3 Pq35 2011 - 2011
  • Audi Q5 B8 2010 - 2011
  • Audi Q7 Pl75 2009 - 2011
  • Audi R8 L140 2006 - 2011
  • Audi Rs5 B8 2011 - 2011
  • Audi Tt Pq35 2010 - 2011
  • Audi Tt Rs Pq35 2011 - 2011
BMW
  • BMW 1-Series F20 2011 - 2011
  • BMW 5-Series F10 2010 - 2011
  • BMW 7-Series F01 2008 - 2011
  • BMW Mini R56 2006 - 2007
  • BMW Mini - Cabrio R56 -
  • BMW Mini - Clubmann R56 -
  • BMW X1 E84 2010 - 2011
  • BMW X3 F25 2010 - 2011
Volkswagen
  • Volkswagen Golf Pq36 2010 - 2011
  • Volkswagen Passat Pq46 2006 - 2011
  • Volkswagen Phaeton Pl62 2009 - 2011
  • Volkswagen Scirocco Pq35 2008 - 2011
  • Volkswagen Tiguan Pq35 2008 - 2011
  • Volkswagen Touareg Pl72 2010 - 2011
  • Volkswagen Touareg Pl75 2007 - 2011
  • Volkswagen Touran Pq36 2010 - 2011
Skoda
  • Skoda Octavia - Scout Pq35 2009 - 2011

 

PAGRINDINIAI PRANAŠUMAI

Pravažumas bet kokiomis žiemos sąlygomis

Pravažumas bet kokiomis žiemos sąlygomis

„Winter Sport 3D“ padangos optimizuotos susidoroti su bet kokiomis žiemos oro sąlygomis – tam tikrose padangų dalyse yra trijų skirtingų tipų įpjovų.

Puikus valdymas sausame kelyje

Puikus valdymas sausame kelyje

„SP Winter Sport 3D“ padangoms pranašumų suteikia „Dunlop Touch'' technologija – geriau jaučiamas kelias, o tai labai svarbu valdant automobilį. Naujos tarpusavyje sujungtos 3D lamelės padaro standžią kraštinę padangų sritį; tai pagerina valdymą ir stabilumą sausuose keliuose.

Puikus sukibimas su šlapia ir sausa kelio danga

Puikus sukibimas su šlapia ir sausa kelio danga

Specialus siliciu papildytas gumos mišinys išlieka elastingas žemoje temperatūroje ir užtikrina gerą sukibimą važiuojant šlapiais ir sausais keliais. Slėgis tolygiai paskirstomas visame plačiame padangos sąlyčio paviršiuje; tai padeda išlaikyti sukibimą su keliu.

Atsparumas slydimui vandens sluoksniu

Atsparumas slydimui vandens sluoksniu

Kryptiniai grioveliai lemia greitą vandens pašalinimą ir taip padidina atsparumą slydimui vandens sluoksniu.

 

TECHNOLOGIJOS

 

„Dunlop“ Savaiminio išsilaikymo technologija (DSST)

„Dunlop“ technologija „RunOnFlat“ leidžia pradurta ar sprogusia padanga nuvažiuoti iki 80 km. „RunOnFlat“ padangų šoninės sienelės yra sustiprintos, todėl galima važiuoti net tada, kai padanga visiškai tuščia.

 

Saugos įspėjimas 
„Dunlop“·„RunOnFlat“ padangas galima montuoti tik automobiliuose, pritaikytuose naudoti nebliūkštančiąsias padangas, ir jeigu juose yra tinkamai veikiantis įspėjimo apie oro slėgį padangose įtaisas, pvz., „Dunlop WARNAIR“. Negalima viršyti didžiausio leidžiamo nuvažiuoti 80 km (50 mylių) atstumo ir didžiausio leidžiamo 80 km/h (50 mylių per valandą) greičio. Paieškokite atitinkamos informacijos savo automobilio vadove, nes transporto priemonės gamintojo rekomendacijos gali skirtis.

 

„SILICA-PLUS“ MIŠINYS

Motociklų sportui sukurtas protektoriaus gumos mišinys, užtikrinantis išskirtinį sukibimą, ypač šlapiame kelyje ir esant žemai temperatūrai.

Pranašumai
Puikus stabdymo ir greitėjimo efektyvumas; didelis sukibimas lyjant ir esant šaltam orui; mažas dėvėjimasis ir skeldėjimas.

 

VIENTISA JUOSTA (JLB)

Hibridinio sluoksnio technologija, užtikrinanti itin mažą deformaciją važiuojant dideliu greičiu.

Pranašumai
Itin geras stabilumas važiuojant dideliu greičiu; tolygus dėvėjimasis.

 

MAKSIMALI RATLANKIO BRIAUNOS APSAUGA (MFS)

Ratlankio briaunos apsaugos sistema. MFS sistema apsaugo ratlankio briauną, nes visą padangos apskritimą dengia guminis kraštas, apsaugantis ratlankio briauną. Tai tarsi apsauginė zona, sušvelninanti smūgius.

Pranašumai
Apsaugo brangaus lydinio ratlankius, kad jie nesusibraižytų į šaligatvio bordiūrą.

 

SPECIALI PADANGOS BRIAUNOS SISTEMA

Sustiprina padangos jungtį su ratlankiu, todėl gerėja vairavimo tikslumas. Speciali padangos briaunos sistema pagerina kontrolę ir užtikrina geresnį ryšį su keliu.

Pranašumai
Geresnis ryšys su keliu, geresnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas.

 

DAUGIASPINDULIS PROTEKTORIAUS RAŠTAS (MRT)

MRT konstrukcijoje naudojama dešimt skirtingų rašto spindulių, o tai pagerina tikslumą. Slėgis labai gerai paskirstomas visame sąlyčio su kelio paviršiumi plote. Rezultatas – tikslesnė reakcija, nes padanga sklandžiau pereina iš tiesios trajektorijos į posūkį.

Pranašumai
Daug geresnis padangos paviršiaus sąlytis su kelio danga visomis važiavimo sąlygomis; puikus valdymas šlapiame ir sausame kelyje; geresnis valdymas sukant.

 

padangos testų rezultatai:

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/sp-winter-sport-3d/


Gamintojas:

Bendrovė „Dunlop“ yra viena iš pirmaujančių pasaulyje padangų gamintojų, kuri tobulina, gamina ir parduoda lengvųjų bei komercinių automobilių ir motociklų padangas.

Tarp galingų automobilių ir motociklų mėgėjų „Dunlop“ yra užsitarnavusi nepriekaištingą reputaciją. Turėdama didžiulę patirtį sportinių automobilių ir motociklų lenktynių srityje ir įspūdingą pergalių lenktynių trasose skaičių „Dunlop“ naujoviškas padangų technologijas gali pritaikyti kasdien važinėti skirtose padangose. „Dunlop“ tikslas yra iki maksimumo padidinti vairavimo malonumą. Naujausiomis technologijomis puikios eksploatacinės savybės ir patvarumas užtikrinami visiems automobilių bei motociklų vairuotojams. Nauja „Dunlop“ technologija „Touch Technology“ atspindi bendrovės požiūrį į produktų tobulinimą: „Dunlop“ padangos suteikia vairuotojams geresnį kelio pojūtį, geresnę atsakomąją reakciją, geresnį valdymą ir didesnį vairavimo malonumą.

„Dunlop“ yra viena iš pasaulyje pirmaujančių gamintojų, gaminančių į originalų gamyklinį komplektą įeinančias padangas aukštos ir aukščiausios klasės automobiliams. Daugelis prestižinių automobilių gamintojų „Dunlop“ padangas montuoja kaip standartą. Tarp jų - „Alfa Romeo“, „Audi“, AMG, „Aston Martin“, BMW, „Honda“, „Jaguar“, „Mercedes-Benz“, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Opel“/„Vauxhall“, „Peugeot“, „Porsche“, „Renault“, „Rover“, „Seat“, „Skoda“, „Toyota“ ir „Volkswagen“. Motociklų padangas, montuojamas gamykliškai, „Dunlop“ tiekia tokiems motociklų gamintojams kaip „Aprilia“, „Benelli“, BMW, „Buell“, „Derbi“, „Ducati“, „Harley Davidson“, „Honda“, HRD, „Husaberg“, „Husqvarna“, „Kawasaki“, KTM, „MV Agusta“, „Peugeot“, „Piaggio“, „Suzuki“, „Vertemati“, „Yamaha“.

„Dunlop“ taip pat siūlo daugiau nei 130 skirtingų komercinių padangų modelių, skirtų sunkvežimiams, autobusams ir komercinėms transporto priemonėms. Standartiškai „Dunlop“ padangas montuoja ir daugelis pirmaujančių komercinių transporto priemonių gamintojų, pvz., „Volvo“, „Renault“, „Scania“, DAF, „Daimler Chrysler“ ir „Iveco“. „Dunlop“ taip pat siūlo ištisą specialių komercinių paslaugų paketą savo klientams. Į jį įeina „TruckForce“ techninės priežiūros tinklas, „ServiceLine 24h“ pagalbos kelyje sistema ir „FleetOnline Solutions Internet“ valdymo sistema.

Inovacijos

Kad savo klientams pateiktume padangas, pasižyminčias išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis, puikiai žinome, kaip svarbu yra vykdyti nuodugnius mokslinius tyrimus ir tobulinimo veiklą, taip pat – glaudžiai bendradarbiauti su pažangiausiais automobilių gamintojais. Būtent todėl inžinieriai ir mūsų padangų tobulinimo grupė dar ilgai iki naujo automobilio pristatymo rinkai susitinka, kad nustatytų ir aptartų konkrečių transporto priemonių reikalavimus bei specifikacijas.

Pasaulinės „Dunlop“ tobulinimo grupės nariai dirba dviejuose pagrindiniuose mokslinių tyrimų ir tobulinimo centruose Azijoje bei Europoje. Jų tikslas - glaudžiai bendradarbiauti su didžiausiais automobilių gamintojais, kad ištobulintų padangas, tinkančias visoms vairavimo sąlygoms, sutinkamoms bet kurioje pasaulio vietoje. Šios pasaulinio lygio ekspertų pajėgos Hanau (Vokietija) ir Kobe (Japonija) miestuose yra unikalios padangų gamybos srityje. Jų darbo vaisiai - išskirtiniai produktai, tokie kaip naujosios „Dunlop SP Sport Maxx“ padangos - naujasis mūsų flagmanas ypač aukštos klasės segmente, taip pat - sėkmingas pasaulinio masto bendradarbiavimas su mūsų kolegomis iš Stenfordo mokslinių tyrimų instituto (SRI) Japonijoje.

Europoje esantis Hanau „Dunlop“ tobulinimo centras (DDC-H) veikia pačioje automobilių pramonės širdyje. Jame kasmet sukuriama vidutiniškai 400 šios srities naujovių. Specialios grupės mokslinių tyrimų ir tobulinimo skyriuje dirba su pagrindiniais projektais ir rengia techninius sprendimus tokiems klientams kaip BMW/DC, „Audi“, GM/OPC, „Porsche“/VW/„Seat“/„Skoda“, „Bentley“/„Aston Martin“/„Jaguar“/„Volvo“/„Saab“/„Nedcar“, Japonijos bendrovėms ir kuria naujas koncepcijas. Taip pat yra specialistų komandos, dirbančios tik su žiemos padangomis, vienatūrių, SUV, komercinių automobilių padangomis, taip pat - su automobilių perdarymu. Dėl tokio lygio ekspertų „Dunlop“ yra viena iš svarbiausių bendrovių tiek Vokietijos, tiek ir pasaulinėje originalios įrangos rinkoje, galinti didžiuotis klientais, tokiais kaip „Audi“, „BMW“, „DaimlerChrysler“, „Porsche“, „Opel“, VW, „Land Rover“, „Rover“, „Bentley“, „Toyota“ ir „Nissan“

Per ilgą mūsų veiklos istoriją iš mūsų tobulinimo centrų pasaulį išvydo daugybė atradimų. Iš pasiekimų, kuriais gali pasigirti „Dunlop“, trys žymiausi ir svarbiausi yra slydimo vandens sluoksnių (akvaplanavimo) reiškinys, savilaikė padanga (DENOVO/DSST) ir 3S technologija.

Slydimas vandens sluoksniu

Praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio pradžioje „Dunlop“ susidūrė su didžiuliu iššūkiu - kaip pasiekti, kad važiuojant dideliu greičiu padangos sukibtų su šlapiu kelio paviršiumi. Tuo pačiu metu laboratorijose ir mokslinių tyrimų stotyse visame pasaulyje nustatyta, kad su nudėvėtomis padangomis patiriamas slydimo vandens sluoksniu (akvaplanavimo) reiškinys, kai padanga ima plūduriuoti vandens paviršiumi ir visiškai netenka sukibimo stabdant.

1964 m. „Dunlop“ padangų tobulinimo vadovas Tomas Frenčas (Tom French) užpatentavo perversmu protektorių dizaino srityje tapusią naujovę. Tai buvo miniatiūrinių prapjovų sistema, sugerianti paviršiaus vandenį kaip kempinė, o po to - jį išmetanti. SP 41 ir SP 68 radialinės padangos, kuriose buvo panaudota ši revoliucinė savybė, per visą horizontalų protektoriaus paviršių einantys grioveliai ir standi konstrukcija, buvo įvertintos apdovanojimais visame pasaulyje.

Šio dizaino palikimas iki šiol išliko „Dunlop SP Sport 01“ padangose su išilginiais grioveliais, padedančiais išleisti vandenį sukeliant mažai sūkuriavimo.

DSST („Dunlop“ savilaikė padanga)

Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje „Dunlop“ sukūrė DENOVO - pirmąją pasaulyje nuo gedimo apsaugotą padangą. Ji vairuotojams suteikė galimybę mėgautis ilgu galimu nuvažiuoti atstumu ir valdymu važiuojant dideliu greičiu, net jei padanga būtų pradurta ar sprogtų. Kad būtų pademonstruotos šios padangos galimybės, automobiliu „Fiat Mirafori“ iš Fort Dunlopo į Turiną, o automobiliu „Chevrolet Corvette“ – iš Bostono į Los Andželą buvo nuvažiuota nuleistomis užpakalinėmis padangomis. Be to, „Dunlop“ įrašė savo komandą į RAC ralį, kuri naudojo tik apsaugotas nuo gedimo SP 44 tipo ralio padangas.

Ši naujovė iki šiol naudojama mūsų DSST padangose. Šia technologija visos transporto priemonės

masė padangose nelikus oro slėgio gali būti išlaikoma iki 80 km važiuojant 80 km/h greičiu. DSST padangos vairuotojams suteikia galimybę toliau spausti akceleratorių, o ne stabdį, ir būti visiškai užtikrintiems. Padangos yra paprastos ir patogios. Jas galima naudoti ant visų standartinių ratlankių, sumontuoti nenaudojant jokių specialių įrankių ar įrangos, tačiau visi jų eksploataciniai rodikliai atitinka net ir griežčiausius aukštos klasės automobilių standartus. Nuo 2003 m. BMW nusprendė daugelyje savo automobilių montuoti padangas su apsaugos nuo gedimo technologija. Daugiau nei 50% 5-osios serijos BMW automobilių, ant kurių ratų sumontuotos padangos, apsaugotos nuo gedimo, gamykloje buvo apauti „Dunlop SP 01 DSST“ padangomis.

3S-Technology

Panaudojusi naujovišką ir plačiai pritaikomą trilypio protektoriaus technologiją „Dunlop“ atvertė naują puslapį aukštos klasės automobilių padangų istorijoje. 3S technologija suderintos trys iki tol nesuderinamos padangų savybės – tylus važiavimas, sportiškumas ir sauga. 3S technologija „Dunlop“ dar kartą pademonstravo savo jau legenda tapusį mokslinį potencialą. Taip buvo suderinti padangų parametrai, savybės ir elgsena, kurie iki tol tarpusavyje iš esmės nederėjo. Pagal 3S technologiją kiekviena protektoriaus zona optimizuojama pagal specifinius eksploatacinių savybių poreikius. Pagerinus padangos atsparumą slydimui vandens sluoksniu dažnai padidėja padangos keliamas triukšmas ir pablogėja valdymas. Tačiau, tarpusavyje optimizavus iš naujo suprojektuotą centrinių linijų sistemą, iš naujo išdėsčius išorinio protektoriaus krašto blokus (asimetrinė perdavimo variacija), susiejant juos su nauju uždaru protektoriaus kraštu ir panaudojus „Hydro-Paddle“ protektoriaus blokų dizainą vidiniame protektoriaus krašte, 3S technologija vanduo išstumiamas kaip turbinoje ir nesukeliant sukimosi, išskiriant mažiau triukšmo ir garantuojant veiksmingą šoninių jėgų perdavimą, kad būtų garantuotas nepriekaištingas važiavimo stabilumas ir valdymas. Tai - naujas technologinis standartas ir etalonas padangų gamybos pramonėje.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.