Vasarinės Goodyear CARGO G91 R16
147.92 €
Prekės parametrai
Pasirinkimas
205/75R16 113 Q
215/75R16 116 Q
Pristatymo trukmė 1-4 darbo dienų
Pristatymas stambiagabaričių prekių Antradienį, Gruodžio 13 d.
Pristatymas su užnešimu į butą Antradienį, Gruodžio 13 d.
Pasirinkite dydį
Įkelti į krepšelį
Jūsų prekė sėkmingai įtraukta į krepšelį

Prekės kodas: 910.750

205/75R16 113 QCE69
215/75R16 116 QBF69
Padangos raštas:Simetrinė
Padangos tipas:Nedygliuota

„Cargo G91“

Patvarios padangos, suteikiančios pranašumą esant didelei apkrovai

  • Papildomas patvarumas
  • Ilgalaikis efektyvumas
  • Trauka šlapiuose keliuose

 

Padangos, kurias renkasi didžiausi transporto priemonių gamintojai

 

Mitsubishi

Mitsubishi Canter

Iveco

Iveco Daily 59.12

 

Pagrindiniai pranašumai

  • Papildomas patvarumas

    Papildomas patvarumas

    Lengvai vežkite sunkius krovinius. „Cargo G91“ turi sustiprintą plieno karkasą kuris padidina patvarumą ir galimybes gabenti krovinius.

     

     

     

     

  • Ilgalaikis efektyvumas

    Ilgalaikis efektyvumas

    „Cargo G91“ būdingas gilus protektorius, pailginantis padangų naudojimo laiką. Plati protektoriaus konstrukcija padeda užtikrinti tolygų dėvėjimąsi visą padangų naudojimo laiką. Padangos protektoriaus kraštų įpjovos sumažina karščio susidarymą, o tai dar labiau padidina ridą.

     

     

     

     

  • Trauka šlapiuose keliuose

    Trauka šlapiuose keliuose

    Radialinės protektoriaus įpjovos pagerina trauką važiuojant šlapiais keliais ir suteikia patikimą valdymą lyjant.

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/cargo-g91/


Gamintojas:

Produkto istorija

Prekių ženklo istorija Kompanija „Goodyear Tire & Rubber" veiklą pradėjo 1898 metais, kai Frank Seiberling už pinigus, pasiskolintus iš svainio, įsigijo pirmąją įrangą. Gumą ir medvilnę teko atsigabenti iš kitos pasaulio pusės į kraštą be išėjimo į jūrą ir su menkai išvystytu geležinkelio transportu. F. Seiberling savo kompaniją pavadino drąsaus pionieriaus Charles Goodyear, išradusio vulkanizaciją, vardu. Jis taip pat sugalvojo savitą prekių ženklą – sparnuotą pėdą, kuri simboliškai siejasi su kompanijos istorija.

Tik 13 darbuotojų turėjusi „Goodyear" pradėjo nuo dviračių ir vežimų padangų, pasagų bei poker chips gamybos linijos. Pirmojo mėnesio apyvarta sudarė 8246 JAV dolerius. 1898 metais pagaminusi pirmąją dviračio padangą, „Goodyear" pradėjo savo kelią link tapimo didžiausia pasaulyje padangų kompanija. Šį vardą ji iškovojo 1916 metais, paskelbusi šūkį „Daugiau žmonių naudoja „Goodyear" padangas nei bet kurias kitas". Didžiausia pasaulyje gumos kompanija ji tapo 1926 metais.Šie pirmieji legendiniai metai nulėmė įvairius kompanijos veiklos aspektus ir jos ryšius su pirkėjais. Šiandien žiūrint į pasaulinį „Goodyear" ženklą ir tūkstančius kompanijos laimėjimų, naujovių, išradimų, pionieriškų ir kardinalių patobulinimų, jaučiamas tvirtas, inovatoriškas ir pragmatiškas kompanijos įkūrėjų charakteris.

Šiandien „Goodyear" yra didžiausia pasaulyje padangų kompanija, dirbanti šešiuose žemynuose ir kasmet parduodanti produkcijos už 15 milijardų JAV dolerių. Be padangų su „Goodyear" ženklu kompanija gamina keletą kitų puikiai žinomų padangų rūšių: „Dunlop", „Kelly", „Fulda", „Lee", „Sava" ir „Debica". Kiti kompanijos padaliniai gamina gumos ir polimerinius gaminius daugybei automobilių ir pramonės rinkų.

Inovacijos

Inovacijos – nuolatinis naujų kūrybinių idėjų, produktų ir medžiagų srautas – visuomet buvo „Goodyear" veiklos branduolys. Kompanija 1943 metais įkūrė pagrindinių tyrimų padalinį, kuris nuo to laiko gavo tūkstančius patentų. Svarbiausi „Goodyear" mokslininkų ir technikų išradimai naudojami gaminant ne tik padangas bei automobilius, bet ir dirbtines širdis bei sąnarius, rišančiąsias medžiagas, dirbtines durpes žaidimų aikštelėms, pakuojant maistą.

„Goodyear Research" buvo Paulas Flory, kuris už polimerų tyrinėjimus gavo Nobelio premiją, mokymosi vieta. Dvi tyrinėtojų asociacijos apdovanojo „Goodyear" medaliu, aukščiausiu Amerikos chemijos asociacijos Gumos padalinio apdovanojimu, kuris skiriamas mokslininkams ir inžinieriams už itin svarbius išradimus.

Šiandien „Goodyear Research" dirbantys mokslininkai ir inžinieriai iš viso pasaulio tęsia tyrinėjimus gumos ir polimerų srityse. Jie po truputį skinasi kelią į tokius skirtingus pasaulius, kaip kompiuterių mokslai, fizika, matematika, inžinerinė mechanika ir metalurgija, kad atrastų daugybę unikalių medžiagų ir procesų.

GOODYEAR Europa

„Goodyear" Europos padalinio istorija prasidėjo nuo 1912 metais įsikūrusio pirmojo kompanijos biuro Londone. Šiandien du verslo padaliniai, kontroliuojantys kompanijos veiklą Europos Sąjungoje ir Rytų Europoje, veikia Briuselyje. „Goodyear" šiuo metu yra antra pagal dydį Europos padangų gamintoja. „Goodyear" Europos padalinys turi dvi pagrindines infrastruktūras. Liuksemburge, Kolmar-Bergo mieste įsikūrusiame „Goodyear" techniniame centre atliekami kompanijos padangų tyrimai ir kuriami patobulinimai Europai bei Azijai. Šis centras kuria padangas kone visoms transporto priemonėms. Jo inžinierių, technikų ir mokslininkų komanda, aptarnaujanti „Goodyear" gamyklas visame pasaulyje, kuria padangų dizainą ir tobulina produktų, parduodamų daugiau nei 180 pasaulio rinkų, technines savybes. Kitas svarbus padalinys yra visus metus veikiantis 445 akrų ploto bandymų poligonas Mirevalyje Pietų Prancūzijoje. „Goodyear" taip pat turi gamyklas Lenkijoje, Slovėnijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose. Čia gaminamos padangos, plieninės vielos padangoms, audiniai, transmisijos, spyruoklės ir atnaujinami protektoriai.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.