142.36 €
Išparduota

Prekės kodas: 118.2246

255/55R18 109 Y XL AO N1EB71
255/60R18 108 Y AONėra duomenų
225/45R18 91 VNėra duomenų
225/55R18 98 VEB71
225/60R18 100 VBB71
235/60R18 103 103 MOCB70
255/55R18 109 W XLCB74
235/60R18 103 HCB71
235/60R18 103 WEA71
235/60R18 103 VFB71
255/55R18 109 Y XLEB71
235/65R18 106 HEC70
235/50R18 97 VEB71
255/60R18 112 V XLEB73
Padangos raštas:Simetrinė
Padangos tipas:Nedygliuota

Informacija ruošiama.

Aprašymas paimtas iš http://padangos123.lt/e/dueler-d-sport/


Gamintojas:

Bridgestone grupė, kurios valdyba yra Tokijuje – pasaulio padangų rinkos lyderis. Ši korporacija parduoda savo produktus daugiau kaip 150 šalių, o joje dirba daugiau kaip 126 000 žmonių. 2006 m. Bridgestone grynosios pardavimo pajamos pasaulyje buvo daugiau kaip 25, Europoje - 2.67 milijardo eurų.

Bridgestone turi platų įvairių produktų asortimentą, kuris apima pramoninius gaminius, cheminius produktus ir sporto prekes.

Europoje yra pagrindinis kompanijos skyrius. Jie projektuoja, gamina, bando ir parduoda padangas beveik visiems transporto priemonių gamintojams (Audi, BMW, General Motors, Mercedes, Toyota, Volkswagen ir t.t.). Bridgestone produktai patenka ir toli už Europos ribų.

Filosofija

Kompanija viliasi, jog klientai patikės produkto saugumu todėl, kad jis turi Bridgestone vardą – tikrą kokybės ženklą. Yra dirbama tam, kad vartotojo gyvenimas taptų saugesnis ir patogesnis. Viskas atliekama labai stropiai, kad užsitarnauti ir palaikyti savo klientų, darbuotojų bei partnerių pasitikėjimą. Bridgestone didžiuojasi išsikovota pagarba ir tai motyvuoja kompanijos darbuotojus visame pasaulyje.

Korporacijos misija - “ypatingai aukštos kokybės klientų aptarnavimas”. Tai Bridgestone įkūrėjo Shojiro Ishibashi žodžiai. Geresnė kokybė yra tikslas, kurio kompanija siekia su savo produktais, paslaugomis ir technologija visoje korporacijos veikloje. Ši dvasia ir misija formuoja pagrindinius Bridgestone tikslo elementus. Jie yra pasirinkę kryptingą kelią ir veikiami motyvuojančios jėgos, dirba išvien, kad taptu neginčijamu lyderiu ir išlaikytu savo pozicijas padangų gamybos rinkoje.

Strategija

Bridgestone yra nustačiusi vadybos tikslą,  poziciją ir fundamentalią filosofiją. Neskaitant nepriekaištingos aptarnavimo, produktu ir technologijų kokybės, kompanija gerbia kultūras, vertybes, laikosi įstatymų ir daugelio vietinių reikalavimų bei saugo aplinka tose šalyse kur jie vysto savo veiklą.

Istorija

Bridgestone svajonė buvo tapti tarptautine kompanija ir savo prekinį ženklą pateikti kaip neginčijamą pasaulinį numerį vienas. Korporacijos darbuotojai buvo sutelkti šiam tikslui pasiekti.

Savo svajonės šaknis kompanija priskiria Bridgestone Tire Co įkūrimui 1931 metais. Tikėdamasis būsimo potencialo padangų lengviesiems automobiliams gamyboje ir tarptautinio verslo išsivystymo, Shojiro Ishibashi įkūrė Bridgestone ir pavadino ją savo pavarde išversta į anglų kalbą.  Jau tada tada jis svajojo ir tikėjo kompanijos ateitimi.

Automobilių pramonė augo ir kompanija išplėtė savo verslą bei tapo didžiausiu padangų gamintoju Japonijoje. Bridgestone taip pat aktyviai vystė veiklą ir kitose šalyse, ypač Azijoje. 1988 m. įsigyta The Firestone Tire & Rubber Company, pripažinta tarptautinė korporaciją su garbinga praeitimi. Tai pavertė Bridgestone vienu iš didžiausių pasaulyje padangų gamintoju, teikiančiu savo klientams aukščiausio lygio produktus, technologijas ir paslaugas.

Sportas

Kompanija aktyviai dalyvauja sportinėje veikloje, kuria pradėjo dar 1963 m. Japonijos didžiojo prizo lenktynėse. Su Bridgestone padangomis Formulė 1, Moto GP, Indycar,  Le Mano 24 valandu lenktynėse ir daugelyje kitų garsių varžybų dalyvauja tokie įžymūs sportininkai, kaip Michaelis Shumacheris, Valentino Rosi ir kiti.

Pastaba: tikrasis produktas gali skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

Rekomenduojame Jums:

© 2011 - 2016 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.